zondag 29 januari 2012

Bye bye rainy Belgium, hello sunny Suriname !

Hallo iedereen!

Bij wijze van test post ik een berichtje op deze blog en kan ik het bloggen al wat in mijn vingers krijgen. Hier zal je de komende maanden al mijn avonturen kunnen volgen die ik zal beleven in Suriname. Want op zondag 19 februari is het zover en vertrek ik naar de andere kant van de grote plas, Suriname! Ik zal er 3 maanden lang les geven in een lagere school in Paramaribo.

Ondertussen is mijn arm platgespoten met allerlei prikjes en de bijhorende pijntjes, heb ik mij verschillende zalfjes en pilletjes aangeschaft voor een heel leger, popel ik om mijn valies te maken, leef ik in volle spanning en kijk ik vooral uit naar mijn avontuur!

Heb je toevallig zin om een briefje of een kaartje te sturen omdat je me ontzettend mist :-), kan je alvast terecht op dit adres:
Henrystraat 7
Paramaribo. 

Tijdens mijn verblijf kan je op deze blog al mijn avonturen volgen. Ik zal dit zo goed mogelijk proberen up to date houden ook al ben ik niet zo'n schrijftalent :-)

Nog 21 dagen en het is zover!
Bye Bye rainy Belgium, Hello sunny Suriname !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten